Miliony dla MSP na promocję marek

Dorota Zawiślińska
20-04-2017, 22:00

Mały biznes ze wschodu może zdobyć dotacje na nowatorskie produkty sieciowe. Ich zdobycie będzie łatwiejsze niż wcześniej, bo PARP poluzowała kryteria

Już niebawem konsorcja składające się z co najmniej trzech mikro-, małych lub średnich przedsiębiorstw powalczą o granty z poddziałania 1.3.2 programu Polska Wschodnia („Tworzenie sieciowych produktów przez MSP”). Zwycięzcy konkursu sfinansują nimi innowacyjne projekty. — Wsparcie jest udzielane przedsiębiorcom na nowe inwestycje wykorzystujące potencjał i walory makroregionu Polski Wschodniej. Przedsięwzięcia są realizowane przez konsorcja firm. Ma to zachęcić przedstawicieli małego i średniego biznesu do współpracy, która w przyszłości może okazać się niezwykle owocna — podkreśla Adam Hamryszczak, wiceminister rozwoju. Zasady po...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Fundusze unijne / Miliony dla MSP na promocję marek