Miliony na narzędzia do zarządzania danymi

DI
19-03-2017, 22:00

Spółka Piwik PRO dostała od inwestorów solidny zastrzyk kapitału na rozwój produktów i kanałów sprzedaży.

Rzadko się zdarza, aby polskie firmy uzyskiwały tak wysokie wsparcie ze strony funduszy inwestycyjnych. Działająca od trzech lat spółka Piwik PRO, rozwijająca produkty dla marketerów, zdobyła pieniądze od Tima Schumachera i Warsaw Equity Group. Spółka działa głównie na rynku europejskim i amerykańskim, dostarczając zaawansowane rozwiązaniaIT z obszaru narzędzi dla marketingu, w szczególności web analytics i tag management. Z jej usług korzysta obecnie kilkuset klientów. Produkty Piwik PRO wykorzystywane są m.in. do gromadzenia, systematyzowania, analizowania i przetwarzania danych ze stron i aplikacji. Każdego roku firma zwiększa swoje przychody średnio o 85 proc. Właśnie dotychczasowymi osiągnięciami i perspektywą wzrostu przekonała inwestorów. Pozyskane fundusze przeznaczy na udoskonalanie produktów i rozwój kanałów sprzedaży. Nowe rozwiązania pozwolą m.in. wykorzystywać zgromadzone i przetworzone dane w celu personalizacji treści wyświetlanych użytkownikom.

— Od dłuższego czasu widzieliśmy potencjał rozwoju rynku narzędzi dla działów marketingu, w szczególności web analytics. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że duże przedsiębiorstwa są zobowiązane do bezpiecznego przechowywania danych — najlepiej na własnej infrastrukturze, a nie w publicznej chmurze. Dlatego skoncentrowaliśmy się na rozwiązaniu typu on-premises, którego zalety zauważyli nie tylko klienci, ale też inwestorzy — podkreśla Maciej Zawadziński, członek zarządu Piwik PRO.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Miliony na narzędzia do zarządzania danymi