Miliony na promocję marek

DZ
opublikowano: 25-06-2017, 22:00

Popyt na granty dla eksporterów prawie dwukrotnie przekroczył możliwości budżetowe konkursu w ramach poddziałania 3.3.3 POIR („Go to Brand”). Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała wyniki naboru, w którym firmy MSP mogły starać się o dotacje na promocję produktów za granicą. Ostrą selekcję przeszło ostatecznie 390 projektów, z czego 100 pochodziło od firm z Mazowsza. Otrzymają one dofinansowanie w wysokości ponad 211 mln zł. Pokryje ono m.in. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawienniczego podczas imprezy targowej, a także udział pracowników w misjach gospodarczych, kongresach, seminariach i konferencjach. Najwięcej zwycięskich przedsięwzięć dotyczy branż IT/ICT, budowlanej oraz mody. Firmy chcą promować swoje produkty głównie w USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Rosji. W niewielkim natomiast stopniu są zainteresowane rynkiem singapurskim, indonezyjskim i algierskim.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu