Startup Małgorzaty Ohme pozyskał 1,9 mln EUR

WST, eu-startups.com
opublikowano: 20-04-2021, 18:34
aktualizacja: 21-04-2021, 09:13

W ramach rundy finansowania typu pre-seed startup Mindgram pozyskał 1,9 mln EUR (około 8,5 mln zł). Polska firma za którą stoi m.in. znana psycholożka Małgorzata Ohme chce podbić rynek kompleksową ofertą, która ma poprawiać samopoczucie psychiczne m.in. pracowników firm.

Wśród inwestorów firmy znalazły się takie podmioty jak kanadyjski fundusz Pamoja Capital, a także znana z innych inwestycji w startupy firma Market One Capital.

Oprócz Ohme współzałożycielami Mindgram są menedżerzy Jakub Zieliński i Adam Plona.

Głównym celem Mindgram jest rozwiązanie kryzysu produktywności i problemów zdrowotnych pracowników, z którymi borykają się firmy na całym świecie z powodu pandemii Covid-19. Podmiot ma poprzez platformę online świadczyć pakiety usług psychologicznych, narzędzi i ekspertów, rozwiązania, które pomogą zmniejszyć wypalenie zawodowe, stres oraz niepokój pracowników.

Ambicją założonego w lutym 2021 r. startupu jest zostanie numerem jeden w dziedzinie kompleksowej opieki psychiatrycznej w Europie, opartej na nauce. Założyciele Mindgram podkreślają wagę zdrowia i opieki psychiatrycznej. Według danych Eurostatu w krajach takich jak Polska i Hiszpania - priorytetowych rynkach Mingram na 100 tys. mieszkańców przypada tylko 9 do 10 psychologów zaś szacunki WHO wskazują, że każdy 1 USD zainwestowany w zdrowie psychiczne pracowników przynosi firmie zwrot w wysokości 4 USD.

Małgorzata Ohme to znana z występowania w mediach psycholożka współpracująca m.in. z TVN i Onetem. Z kolei Adam Plone kojarzony wcześniej z pracy w Wirtualnej Polsce (odszedł z WP na początku bieżącego roku) będący współzałożycielem platformy Mindgram pełni funkcję chief operating oficer. Dyrektorem generalnym (CEO) jest Jakub Zieliński, wcześniej współzałożyciel i kierujący NextWeb Ventures oraz Blomedia.

Małgorzata Ohme
Małgorzata Ohme
fot. Krzysztof Jarosz / Forum
Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane