Minivan BMW okazał się dobrym ruchem

ŁO
11-11-2016, 07:19

Przednionapędowy minivan wzbudził niezadowolenie fanów marki, którzy uważali, że nie pasuje do jej DNA. Wyniki sprzedaży pokazują, że klienci potrzebowali takiego modelu.

BMW serii 2 active tourer zajmuje trzecie miejsce na liście najchętniej kupowanych minivanów w Europie od początku roku do końca września, wynika z danych firmy badawczej JATO Dynamics opublikowanych przez serwis Automotive News Europe.  

BMW serii 2 active tourer
Zobacz więcej

BMW serii 2 active tourer

BMW

Lepiej sprzedają się tylko uznany na rynku od wielu lat volkswagen touran i citroen C4 picasso. BMW pokonało m.in. renault scenica i rywala z klasy premium - mercedesa klasy B.  

Niemcy zdecydowali się na ryzykowny ruch wchodząc na rynek minivanów zdominowany przez marki masowe. BMW znane jest raczej z produkcji sportowych limuzyn i SUV-ów.  

Europejczycy kupili od początku roku ponad 77,6 tys. egzemplarzy minivana BMW, co daje wzrost o 26 proc. Bawarskie auto niewiele traci do tourana, który skusił prawie 88,2 tys. klientów.  

Ceny BMW serii 2 active tourer zaczynają się w Polsce od 108 tys. złotych. Podstawowa wersja tourana kosztuje niespełna 84,5 tys. złotych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Minivan BMW okazał się dobrym ruchem