Minuty rozmów za prąd

KL
opublikowano: 21-06-2007, 00:00

Dystrybutor przygotowuje się do uwolnienia rynku energii. Chce związać ze sobą klientów dzięki dodatkowym bonusom.

Dystrybutor przygotowuje się do uwolnienia rynku energii. Chce związać ze sobą klientów dzięki dodatkowym bonusom.

Polska Grupa Energetyczna (PGE) wprowadziła pierwszy w Polsce program lojalnościowy dla odbiorców energii elektrycznej. Osoby, które zużywają dużo prądu, dostaną od PGE 150 darmowych minut rozmów w sieci telefonicznej Exatel. Do programu wytypowano sto tysięcy gospodarstw domowych.

150 przyznanych minut będzie można wykorzystać w ciągu sześciu miesięcy. Listy powinny trafić do adresatów już w lipcu. Oferta jest ważna do końca 2007 r. Została stworzona na bazie współpracy dwóch spółek: PGE Energia i Exatel wchodzących w skład PGE.

„Rynek elektroenergetyczny w Polsce przechodzi największe przemiany od czasu jego powstania, a dodatkowo zostaje uwolniony rynek obrotu dla odbiorców detalicznych, w związku z czym obecnie nie wystarczy zwykła oferta czy również minimalne różnice w cennikach spółek ją sprzedających” — powiedział cytowany w komunikacie firmy Jacek Socha, prezes PSE.  

— Gospodarstwa nie muszą być klientami Exatela. Braliśmy pod uwagę wskaźnik zużytej energii — wyjaśnia Dominika Tuzinek-Szynkowska, rzecznik prasowy Polskich Sieci Elektoenergetycznych.

Uczestników programu odwiedzą konsultanci, którzy wyjaśnią, jak skorzystać z oferty. Exatel jest jednym z operatorów, którzy mogą świadczyć usługi WLR, czyli telefonię stacjonarną na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej.

150

minut

Tyle darmowych minut oferuje program lojalnościowy PGE.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu