Mitsubishi poprawia wyniki

Japoński koncern podsumował sprzedaż swoich aut w Europie. Od stycznia do końca października 2005 r. nabywców znalazło 19,2 proc. więcej samochodów tej marki niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Do nowych właścicieli trafiło 221 163 pojazdów. Nadal rynkiem numer 1 jest Rosja, gdzie osiągnięto wynik 43 571 sprzedanych aut, notując 84-proc. zwiększenie sprzedaży. Dzięki sprzedaży 36 413 pojazdów na niemieckim rynku przez pierwszych 10 miesięcy 2004 r. zaobserwowano 35-proc. wzrost w stosunku do tego samego okresu 2004 r. Nadal najlepiej sprzedającym się modelem jest nowy Colt, który trafił do 60 662 klientów. O 65 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku wzrosła sprzedaż Lancera.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ