Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora…
TM
opublikowano: 27-08-2014, 09:26
…takie hasło pojawiło się na bannerze reklamowym Kraków Arena. Jej operator – Agencja Rozwoju Miasta – szuka sponsora do nowiutkiej hali sportowo-widowiskowej. To nie będzie przelotny romans, ale – jak zaznaczają samorządowcy – związek „na lata”.
W środę ruszył konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny - obiektu, który gościł już m.in. polskich siatkarzy. Jak zaznacza w zaproszeniu Zbigniew Rapciak, szef Agencji Rozwoju Miasta (ARM), celem jest wyłonienie partnera, z którym ARM będzie mogła budować wartość hali.
Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora…
TM
opublikowano: 27-08-2014, 09:26
…takie hasło pojawiło się na bannerze reklamowym Kraków Arena. Jej operator – Agencja Rozwoju Miasta – szuka sponsora do nowiutkiej hali sportowo-widowiskowej. To nie będzie przelotny romans, ale – jak zaznaczają samorządowcy – związek „na lata”.
W środę ruszył konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny - obiektu, który gościł już m.in. polskich siatkarzy. Jak zaznacza w zaproszeniu Zbigniew Rapciak, szef Agencji Rozwoju Miasta (ARM), celem jest wyłonienie partnera, z którym ARM będzie mogła budować wartość hali.
Źródło: ARM
None
None
„Kraków Arena posiada świetną lokalizację – hala znajduje się w historycznej i turystycznej stolicy Polski. Jest również największym zamkniętym obiektem widowiskowym z widownią o pojemności blisko 20 tys. osób. Kraków Arena to także hala z nowoczesnym zapleczem, z wyjątkową akustyką, którą doceniło już wielu organizatorów koncertów światowej sławy artystów. Dowodem tych zalet jest bogaty kalendarz imprez, który obok wydarzeń muzycznych, przewiduje również szereg imprez sportowych, także w randze mistrzostw świata” – opisuje w zaproszeniu Zbigniew Rapciak.
Konkurs sponsorski może składać się z dwóch etapów: w pierwszym chętni złożą pisemną ofertę, w drugim, zaproszeni uczestnicy będą negocjować z ARM warunki umowy. Pisemne oferty należy składać do 12 września. ARM zaznacza, że może odrzucić takie propozycje, które będą niezgodne z przepisami, naruszają dobre obyczaje lub prawa osób trzecich. Przy ocenianiu ofert będą brane pod uwagę takie kwestie jak np. wysokość opłaty rocznej i czas trwania umowy.