Młode komórki

AB
09-07-2007, 00:00

Młodzi ludzie oczekują od komórek zupełnie innych funkcji, niż są w tych aparatach dostępne.

Młodzi ludzie oczekują od komórek zupełnie innych funkcji, niż są w tych aparatach dostępne.

Alcatel-Lucent zaprezentował rezultaty badania Worldwide Lab. Wynika z niego, że młodzi chcą wykorzystywać telefony do zakupów w formie zbliżonej do korzystania z telewizji i komputera.

Oczekują również spersonalizowanych reklam i kampanii wizerunkowych oraz różnych treści dla różnych marek, jak przyzwyczaili się w internecie, centrach handlowych i w telewizji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Młode komórki