Młodo i klasycznie

Spółka Próchnik, należąca do pierwszej piątki notowanej na giełdzie, otworzyła nowy salon sprzedaży w Krakowie. Lokal o powierzchni 180 mkw. utrzymany został w odcieniach beżowo-brązowych, skontrastowanych z metalem. Ale najważniejsza jest jego zawartość — przyzwyczajeni do męskich płaszczy i kurtek klienci są mile zaskoczeni rozszerzeniem oferty. Teraz w Próchniku można się obkupić we wszystko — spodnie, marynarki, koszule, krawaty. Fasony oparte są na „nowoczesnej sylwetce mężczyzny w sile wieku, pragnącego wyglądać młodo i klasycznie”. Notabene firma odchodzi od specjalizacji męskiej i oferuje również kurtki i płaszcze damskie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ