MNI odmładza telewizję

KL
25-03-2009, 00:00

Disco polo i programy rozrywkowe mają podnieść oglądalność telewizji iTV. I to kilkakrotnie.

Disco polo i programy rozrywkowe mają podnieść oglądalność telewizji iTV. I to kilkakrotnie.

Telestar, spółka zależna giełdowego MNI, odświeża wizerunek swojej stacji telewizyjnej ITV. W marcu wprowadził nową ramówkę, pojawiły się nowe programy rozrywkowe i muzyczne. iTV działa już na rynku od 2003 r. Z internetu trafiła do kablówek i platform cyfrowych. W ostatnich miesiącach udało się znacznie poprawić oglądalność.

— W ciągu ostatnich kilku miesięcy ITV podwoiło oglądalność do 0,15-procentowego udziału w rynku. W tym roku dzięki przeprowadzonym zmianom stacja zamierza zwiększyć oglądalność do 0,5 proc. — zapowiedział Michał Kamiński, szef domu mediowego Media 5 współpracującego ze stacją iTV.

Witold Laskowski, prezes spółki Telestar, przekonuje, że nakłady na odświeżenie stacji były niewielkie, bo projekt przeprowadzono siłami wszystkich spółek z grupy MNI, które zajmują się m.in. obsługą usług komórkowych, telefonicznych, internetowych oraz multimedialnych. Spółka podała również, że mimo kryzysu zamierza w tym roku zwiększyć wpływy reklamowe o 50 proc., ale nie podała ich wartości za 2008 r. Przedstawiciele Telestaru poinformowali, że firma podpisała umowę ze spółką Info-TV-FM, która w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizji mobilnej. Ma też porozumienia z Wirtualną Polską i Cyfrowym Polsatem

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / MNI odmładza telewizję