Mobilne nowości dla menedżera

opublikowano: 30-07-2014, 00:00

Nie ma tygodnia, żeby producenci elektroniki nie zasypywali rynku dziesiątkami nowych gadżetów.

Dlaczego ultrabook jest lepszy od laptopa? Czy cena i marka to najważniejsze parametry przy zakupie smartfona? Który tablet zda egzamin w podróży, a który podczas negocjacji z kontrahentem lub na placu budowy? Takie pytania biznesmeni i menedżerowie zadają sobie coraz częściej, ponieważ muszą wyposażyć pracowników w sprzęt mobilny, aby ci mogli swoje obowiązki służbowe wykonywać również zdalnie i osiągali przez to wyższą wydajność.

Problem w tym, że nie ma tygodnia, żeby producenci elektroniki nie zasypywali rynku dziesiątkami nowych gadżetów. W miarę wzrostu możliwości wyboru tracimy zaś pewność, że podejmujemy właściwą decyzję. Kuszony różnymi ofertami przedsiębiorca nie wie, w jakie modele zainwestować — i ze sklepu (lub spotkania z dostawcą biznesowego sprzętu) wychodzi z pustymi rękami. Udręczonym mnogością opcji pracodawcom i szefom próbujemy pomóc. Dlatego kierujemy do nich nasz poradnikowy dodatek „Mobilne nowości dla menedżera”, przygotowany specjalnie na tablety.

Specjaliści branży teleinformatycznej, odwołując się do własnych doświadczeń i obserwacji, a także analiz rynkowych, podpowiadają, czym się kierować przy zakupie wydajnego i praktycznego urządzenia. Oczywiście, nie reklamują konkretnych produktów i nie narzucają rozwiązań, które sami uznali za najlepsze, tylko dzielą się swoją rozległą wiedzą i przemyśleniami. Z ich wskazówek, zaleceń i sugestii wynika jeden wniosek: wystrzałowy design, niebotyczna lub — przeciwnie — umiarkowana cena bądź popularne logo na obudowie to nie najważniejsze kryteria, które decydenci firmowi powinni brać pod uwagę. Najważniejsze, żeby smartfon, tablet lub ultrabook dobrze służył użytkownikom, zarówno w biurze, jak i poza nim, tak w pracy, jak i podczas urlopu. Stawką są sensownie wydane pieniądze i szybki zwrot z inwestycji, a w konsekwencji uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy