Mocny spadek sprzedaży Fiat Chrysler w USA

Wrzesień nie był udanym miesiącem dla koncernu Fiat Chrysler na amerykańskim rynku. Sprzedaż aut włosko-amerykańskiego koncernu spadła bowiem o 9,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r. do 174 266 pojazdów. Analitycy byli większymi pesymistami i oczekiwali dynamiki spadku na poziomie 13 proc.

Sprzedaż detaliczna zwiększyła się nieznacznie o 0,3 proc. do 146,9 tys. sztuk podczas gdy sprzedaż flotowa zmniejszyła się o 41 proc. do 27,36 tys. aut.

Spośród marek należnych do spółki sprzedaż Jeepów spadła o 4 proc., Chryslera obniżyła się o 16 proc. a Dodge’a zapikowała o 30 proc. Zaskakująco dobrze wypadła marka Alfa Romeo, która sprzedała 1268 pojazdów wobec zaledwie 41 przed rokiem.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Mocny spadek sprzedaży Fiat Chrysler w USA