Moim zdaniem Niech klient lubi nasze centrum kontaktów

DI
opublikowano: 22-04-2009, 00:00

Krzysztof Niewidziajło

dyrektor sprzedaży systemów contact center w Qumak-Sekom

Nowoczesne contact center to narzędzie, które wiele firm może wykorzystać na wiele sposobów do obsługi klientów — zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. O konkretnym przeznaczeniu decyduje rodzaj prowadzonego biznesu.

Centrum kontaktów ma umożliwić lepszą, wydajniejszą i budującą lojalność komunikację z klientami. Teoretycznie technologia może pomóc każdej firmie osiągnąć ten cel, ale sukces osiągają tylko ci, którzy właściwie ją zaadaptują do własnych potrzeb.

Ma to być doskonałe centrum kompetentnej informacji dla klientów i w efekcie źródło zysków dla firmy. Musi być włączone w procesy biznesowe, a nie być samotną wyspą, traktowaną jako centrum kosztów. Popatrzmy na nasze centrum kontaktów oczami klienta. Czy może je lubić? Jeśli tak, to już połowa sukcesu. Jeśli nie — to odejdzie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy