Moim zdaniem Pracodawcy boją się pracoholików

DCZ
opublikowano: 05-12-2008, 00:00

Robert Kozak

prezes Brian Tracy International

W społeczeństwach opartych na wiedzy doświadczenie ludzi, ich umiejętności, rozumienie specyfiki przedsiębiorstwa, jego struktur, zasad działania to kapitał, który trudno wymienić z dnia na dzień. Dlatego firmy coraz bardziej o ten kapitał ludzki dbają, by działał jak najefektywniej.

Nie mam złudzeń, że wysyłając pracowników na szkolenia z zakresu work/life balance, pracodawcy robią to z czystego altruizmu. Gdy uruchamialiśmy w Polsce programy szkoleniowe z tej dziedziny, zastanawialiśmy się, czy jest na to zapotrzebowanie. Okazało się, że duże firmy doskonale już wiedzą, że bez tej równowagi pracownicy przestają być efektywni, pojawiają się depresje, pustka, wypalenie zawodowe. Ostatnio jeden z dyrektorów HR powiedział mi: "My się boimy pracoholików, bo po pewnym czasie stają się dla nas problemem".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu