Molo zastąpi Piasta

MCH
opublikowano: 26-10-2010, 00:00

W drugiej połowie listopada deweloper ING Real Estate Investment Management odda do użytku rozbudowane centrum handlowe w Szczecinie. Wraz z metrażem, który urósł z 25,5 tys. do 28 tys. mkw., zmieniała się także nazwa galerii — z Piasta na Molo. Zmiana ma na celu podkreślenie metamorfozy, jaką przeszło centrum. Wśród nowych najemców znalazły się marki odzieżowe: HM, Cubus, New Yorker, Cropp Town, House, i Reserved. Ofertę gastronomiczną wzbogaci m.in. Burger King. Za komercjalizację odpowiada firma DTZ. Rozbudowa obiektu rozpoczęła się w maju. Koszt prac to 16 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy