Motorem wzrostu Vivendi są gry

ONO, Bloomberg
opublikowano: 02-09-2010, 00:00

Vivendi zamknęło półrocze z 1,53 mld EUR zysku. To o 4 proc. więcej niż przed rokiem i o 3 proc. więcej od oczekiwań analityków. Pomogła sprzedaż kultowych gier: Call of Duty i World of Warcraft.

Francuski gigant medialny podwyższył prognozy na cały rok, który ma być lepszy od ubiegłego. Według zarządu, motorem wzrostu są przejęcia produkującego gry brazylijskiego GVT Holding i francuskiego operatora komórkowego SFR. To m.in. dzięki nim przychody w I półroczu wzrosły o ponad 6 proc., do 14 mld EUR.

Akcje, które w tym roku są wyraźnie pod kreską, zareagowały w Paryżu ponad 3-procentowym wzrostem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO, Bloomberg

Polecane