Motywacja po kryzysie

DCZ
19-11-2010, 00:00

Od minionego roku 55 proc. polskich firm nie zmieniło sposobu motywowania pracowników, 18 proc. wprowadziło w nim nieznaczne zmiany, a tylko 6 proc. wdrożyło nowe metody — wynika z badania Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego. Systemy motywacyjne stosuje 80 proc. przedsiębiorstw. Najczęściej są to premie pieniężne (72 proc. firm). Tylko 37 proc. firm organizuje szkolenia i zajęcia związane z rozwojem kariery, a 33 proc. wyjazdy integracyjne. 60 proc. respondentów gorzej oceniło polskie systemy motywacyjne w zestawieniu z zachodnimi. Tylko 4 proc. stwierdziło, że przypominają one te, które są stosowane w zachodnich korporacjach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Motywacja po kryzysie