Można zmienić model rozmów firmowych

ZŁO
opublikowano: 24-10-2007, 00:00

Kolejna usługa dla firm, które chcą oszczędzać na rozmowach — dzięki Hispax Mobile koszty usług telekomunikacyjnych spadną o 20-30 proc.

Kolejna usługa dla firm, które chcą oszczędzać na rozmowach — dzięki Hispax Mobile koszty usług telekomunikacyjnych spadną o 20-30 proc.

Intelligent Technologies to firma świadcząca usługi telekomunikacyjne w technologii VoIP dla firm. Jednym z produktów jest Hispax — platforma telekomunikacyjna. Od 24 października w ofercie firmy pojawi się Hispax Mobile.

— To propozycja stworzenia jednorodnego systemu telekomunikacyjnego, obejmującego wszystkie oddziały i placówki firmy w kraju, a nawet poza jego granicami — przekonuje Adam Wdowiak, prezes Intelligent Technologies.

System ma wszystkie funkcje tradycyjnej centralki telefonicznej. Dodatkowo umożliwia automatyczną dystrybucję połączeń, zapowiedzi słowne, integrację z sieciami informatycznymi oraz telekonferencje, wideorozmowy i wideokonferencje.

— Hispax Mobile działa na telefonach komórkowych. Aparat powinien obsługiwać Wi-Fi lub HSDPA. Tylko z użyciem tych technologii możliwe jest sprawne działanie usługi VoIP — zaznacza Adam Wdowiak.

W zasięgu hot spotu użytkownik rozmawia korzystając z Wi-Fi. Niestety po opuszczeniu zasięgu informatycznej sieci bezprzewodowej rozmowa nie jest przełączana automatycznie na GSM. Poza hot spotem rozmowa przerywa się i należy ponownie nawiązać połączenie.

— Hispax Mobile kierujemy do osób często podróżujących lub przebywających poza granicami Polski, a także do firm posiadających swoje oddziały w różnych krajach. Kontakt z Polską odbywa się w cenie rozmowy lokalnej, a w przypadku dwóch użytkowników usługi połączenia są bezpłatne — zachęca Adam Wdowiak.

Żeby skorzystać z usługi, należy być właścicielem telefonu komórkowego. Przedstawiciele Intelligent Technologies dopiero planują nawiązanie współpracy z producentem komórek i urządzeń sieciowych. Wtedy klienci dostawaliby gotowe, działające rozwiązanie. Pewną niedogodnością dla użytkowników może być opłacanie dwóch rachunków. Jednego za Hispax Mobile, a drugiego za rozmowy przeprowadzone w sieciach operatorów komórkowych. Rekompensatą mają być koszty usług telekomunikacyjnych niższe o 20-30 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu