MRR: Przetarg na usługi przy kampanii informacyjnej o funduszach UE

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 16-01-2006, 17:35

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego chce przyspieszyć wykorzystanie przez przedsiębiorców unijnych pieniędzy; w poniedziałek resort ogłosił przetarg na realizację usług doradczych na potrzeby kampanii informacyjnej o Sektorowym Programie Operacyjnym Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP).

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego chce przyspieszyć wykorzystanie przez przedsiębiorców unijnych pieniędzy; w poniedziałek resort ogłosił przetarg na realizację usług doradczych na potrzeby kampanii informacyjnej o Sektorowym Programie Operacyjnym Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP).

Jak poinformowała PAP rzeczniczka resortu rozwoju Agnieszka Jankowska, kampania informacyjna w mediach będzie narzędziem upowszechniania wśród polskich przedsiębiorców wiedzy o SPO WKP, a tym samym instrumentem przyspieszającym wykorzystanie unijnych środków przez polskie firmy.

Jak wynika z informacji zamieszczonej na stronie internetowej ministerstwa, w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: w ciągu ostatnich trzech lat zorganizowali wielokanałową kampanię informacyjną (reklama telewizyjna, reklama prasowa, reklama radiowa, outdoor) poświęconą jednemu produktowi, a ponadto wykreowali wizerunek co najmniej 5 firm lub organizacji oraz współpracowali przynajmniej z jedną jednostką administracji publicznej.

Firmy ubiegające się o realizację zamówienia resortu rozwoju powinny ponadto dysponować odpowiednią kadrą z doświadczeniem w usługach public relations.

Oferty należy składać do 3 lutego 2006 r. w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. W zakresie kryteriów oceny napływających do resortu ofert dominującą rolę ma odgrywać cena (70-proc. znaczenie dla wyboru oferty). Jakość opracowanej strategii działań public relations w kampanii informacyjnej SPO WKP będzie drugim co do ważności kryterium oceny ofert (30-proc. znaczenie w ocenie).

SPO WKP jest największym programem pod względem kwoty unijnego wsparcia dla polskich przedsiębiorstw. Na realizację programu na lata 2004-2006 przewidziano ok. 1,7 mld euro, w tym ok. 1,25 mld z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i 461 mln euro z krajowych środków publicznych. Sami przedsiębiorcy dołożą do realizowanych projektów blisko 1,15 mld euro w ramach wkładów własnych w realizowane projekty.

Jak poinformował resort gospodarki na początku stycznia, w ramach SPO WKP do realizacji wybrano dotychczas ponad 6 tys. projektów na łączną kwotę ponad 3,9 mld zł, co stanowi 58 proc. środków przyznanych Polsce przez Brukselę na lata 2004-2006.

Obecnie trwają kolejne rundy wnioskowania. Środki przyznane przez Brukselę na lata 2004-2006 powinny zostać wydatkowane na konta przedsiębiorców uzyskujących unijne dotacje do końca 2008 r.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane