Multienergetyczna korzyść dla klienta

Materiał partnera
aktualizacja: 24-03-2017, 16:04

Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż

Tauron przyjął strategię tworzenia przewagi konkurencyjnej poprzez budowanie multienergetycznej oferty dla klientów. Podstawowe media energetyczne — takie jak prąd, gaz, węgiel i ciepło sieciowe — wiążemy z urządzeniami i usługami zaspokajającymi różne potrzeby klientów. Głównym założeniem naszego programu jest dostarczanie klientom wartości, w tym benefitów związanych z zakupem mediów energetycznych oraz odpowiadającej im szerokiej gamy produktów i usług.

Oferujemy wysokiej jakości ekogroszek oraz nowoczesne kotły na ekogroszek, gaz oraz wydajne kotły gazowe i oczywiście prąd oraz pompy ciepła. Jeżeli klient kupuje u nas prąd, może zamówić również usługę Serwisant 24h. Dzięki niej uzyska gwarancję naprawy instalacji elektrycznej w serwisie dostępnym 24 godziny na dobę oraz pomoc w naprawie sprzętów gospodarstwa domowego i PC w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Analogiczną usługę, czyli Serwisanta Gazowego 24h, mogą zamówić klienci, którym Tauron sprzedaje gaz. Dotyczy to nie tylko gospodarstw domowych, ale też małych i średnich przedsiębiorstw.

Komfort korzystania z urządzeń elektrycznych zapewnią klientowi również produkty specjalistyczne. Tauron Klimatyzacja daje wygodne rozwiązania technologiczne, które pozwalają nie tylko na wykorzystywanie urządzeń do chłodzenia, ale i ogrzewania pomieszczeń. Ten sam mechanizm zapewniający klientowi możliwość dużego wyboru urządzeń i komfort ich użytkowania ma produkt Tauron Fotowoltaika. I tu klient podaje warunki, a sprawdzeni partnerzy Taurona dostosowują urządzenia do jego potrzeb.

Co daje strategia wiązania mediów energetycznych z urządzeniami oraz usługami? Klientom zapewnia komfort korzystania z wielu mediów oferowanych przez jedną, sprawdzoną firmę oraz bezpieczeństwo dostawy wysokiej jakości usług. Taka strategia daje też klientom wymierne korzyści finansowe. Po pierwsze, niższe niż u konkurencji ceny mediów energetycznych. Dla przykładu, gdy ceny na rynku gazu wzrastają, Tauron zachowuje je niskie. Po drugie, klient Taurona, który wybierze kilka produktów i usług, może liczyć na dodatkowe oszczędności z programu „Zwrot za prąd”. Program ruszy od kwietnia 2017 r., a wraz z nim do oferty Taurona wejdą nowości, czyli m.in. Prąd z Serwisantem 24h Plus oraz Serwisant Gazowy 24h Plus. Produkty te, oprócz usług serwisowych związanych z instalacją i urządzeniami na prąd czy gaz, gwarantują pomoc hydraulika, ślusarza i szklarza.

Czy taka strategia to dobry kierunek rozwoju dla przedsiębiorstwa energetycznego? Tak, ale tylko w przypadku firmy, która — tak jak Tauron — ma wiedzę, kompetencje, doświadczenie oraz bardzo dobrą znajomość rynku i potrzeb klientów. Między innymi dzięki takiej przewadze konkurencyjnej Tauron może proponować klientom ciągle nowe produkty, których naprawdę potrzebują, a więc takie, za które są skłonni zapłacić, a tym samym zapewnić obsługującej ich firmie bieżącą płynność finansową i perspektywy rozwoju.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Multienergetyczna korzyść dla klienta