Multimedia Polska chce w II połowie tego roku zadebiutować na GPW

Operator usług telekomunikacyjnych, spółka Multimedia Polska, planuje przeprowadzenie w drugiej połowie tego roku przeprowadzenie publicznej oferty sprzedaży akcji i debiut na warszawskiej giełdzie, poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Operator usług telekomunikacyjnych, spółka Multimedia Polska, planuje przeprowadzenie w drugiej połowie tego roku przeprowadzenie publicznej oferty sprzedaży akcji i debiut na warszawskiej giełdzie, poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Multimedia Polska chce w II połowie tego roku zadebiutować na GPW

Internet Securities
opublikowano: 08-05-2006, 12:05

Operator usług telekomunikacyjnych, spółka Multimedia Polska, planuje przeprowadzenie w drugiej połowie tego roku przeprowadzenie publicznej oferty sprzedaży akcji i debiut na warszawskiej giełdzie, poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Operator usług telekomunikacyjnych, spółka Multimedia Polska, planuje przeprowadzenie w drugiej połowie tego roku przeprowadzenie publicznej oferty sprzedaży akcji i debiut na warszawskiej giełdzie, poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

„Spółka Multimedia Polska SA […] podjęła decyzję o wejściu na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w drugiej połowie 2006 roku. Ostateczna decyzja dotycząca terminu uzależniona będzie od bieżącej sytuacji rynkowej” – czytamy w komunikacie spółki.

„Spółka zamierza oferować akcje zarówno inwestorom polskim, jak i zagranicznym […] Na koordynatorów projektu i oferujących akcje, Multimedia Polska wybrała dwa banki inwestycyjne CA IB oraz USB Investment Bank” – czytamy dalej.

Według danych na koniec 2005 roku spółka Multimedia Polska miała 451 tys. klientów usług telewizji kablowej oraz 97,7 tys. klientów korzystających z usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. Firma obsługiwała także 142,7 tys. linii telefonicznych. Zintegrowane usługi „triple play” spółka dostarczała 20,7 tys. abonentom.

Według wstępnych danych za 2005 rok, przychody Multimedia Polska wyniosły w zeszłym roku 355 mln zł, z czego 46% stanowiły usługi telewizji kablowej, 17% usługi internetowe, 30% telefoniczne i 7% pozostałe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane