Multimedia Polska planuje debiut PDA na 13 listopada

(Tadeusz Stasiuk)
09-11-2006, 21:14

Spółka Multimedia Polska planuje, aby debiut praw do akcji (PDA) na warszawskiej giełdzie odbył się 13 listopada - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

Spółka Multimedia Polska planuje, aby debiut praw do akcji (PDA) na warszawskiej giełdzie odbył się 13 listopada - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

Spólka chce wprowadzić do obrotu giełdowego 136 mln 912 tys. 272 akcji zwykłych na okaziciela serii A, C, D, E oraz 20 mln 787 tys. 728 PDA zwykłych na okaziciela serii F.

W publicznej ofercie akcji Multimediów redukcja zapisów w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 96,7 proc. Transza detaliczna obejmowała 7 mln akcji należących do dotychczasowych akcjonariuszy.

Inwestorzy instytucjonalni objęli wszystkie oferowane im akcje. Akcje w transzy instytucjonalnej nie podlegały redukcji, ale w trakcie budowy księgi popytu inwestorzy zgłosili popyt pięciokrotnie przewyższający przysługującą im pulę.

Do inwestorów instytucjonalnych krajowych i zagranicznych trafiło 39,2 mln akcji nowej emisji oraz 20 mln 787 tys. 728 akcji istniejących. Krajowi inwestorzy instytucjonalni objęli 16,8 mln akcji, a zagraniczni 43,2 mln akcji. Cena emisyjna akcji Multimediów Polska została ustalona na 12 zł.

Łączna wartość oferty wyniosła 804 mln zł, z czego z nowej emisji akcji spółka pozyskała 250 mln zł brutto.

DI, PAP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Multimedia Polska planuje debiut PDA na 13 listopada