Multimedia Polska szykuje się do wejścia na warszawski rynek

PAP
21-11-2007, 20:54

Multimedia Polska, dostawca usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon, rozpoczął inwestycje związane z wejściem na rynek warszawski.

Spółka podpisała pierwszą umowę z jedną z warszawskich spółdzielni mieszkaniowych, a także kupiła rurociąg umożliwiający połączenie Warszawy z własną ogólnopolską siecią szkieletową - podała spółka w środę w komunikacie.

W I etapie spółka planuje objęcie swoim zasięgiem ok. 10 proc. wszystkich warszawskich mieszkań. Łączna wartość inwestycji w tym etapie jest szacowana na 70-100 mln zł.

Pierwsze przejęcie zrealizowane przez Multimedia Polska w Warszawie to zakup spółki Margo-Sat. W zasięgu przejętych przez Multimedia Polska sieci znajduje się ok. 2,4 tys. gospodarstw domowych.

(PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Multimedia Polska szykuje się do wejścia na warszawski rynek