Musimy lepiej promować regiony

Marta Filipiak
01-07-2004, 00:00

Departament Współpracy Regionalnej Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) za najważniejsze zadanie uznał wdrożenie programu MIDAS. Jest on skierowany do regionów o mniejszym nasyceniu inwestycjami zagranicznymi. Program ma zapobiec sytuacji, jaka powstała po akcesji w niektórych krajach UE, jak Hiszpania czy Portugalia, gdzie bardzo szybko rosła dysproporcja w poziomach rozwoju społeczno-ekonomicznego między poszczególnymi regionami. Do końca 2004 r. PAIIZ zapowiada też stworzenie sieci profesjonalnych partnerów agencji w każdym województwie. Będą to tzw. Centra Obsługi Inwestora (COI). Obecnie, we współpracy z marszałkami sejmików samorządowych, działa już w Polsce 12 COI, a wkrótce powstaną kolejne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Filipiak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Musimy lepiej promować regiony