Muszkieterowie wiodą prym

Anna Leder
08-03-2005, 00:00

Z najnowszego raportu GfK Polonia „Dystrybucja FMCG w Polsce 2005” wynika, że w 2004 r. liczba supermarketów o europejskich korzeniach w Polsce wzrosła o 6 proc. — z 434 do 460. Połowa nowych otwarć należała do Muszkieterów.

Obrót Intermarche w 2004 r. w porównaniu z 2003 r. wzrósł o 15 proc., z 1,3 mld zł do 1,5 mld zł.

Przedsiębiorcy prowadzący sklepy Intermarche w minionym roku zdobyli także pozycję lidera na rynku sieciowych stacji benzynowych, które uruchamiają od 2002 r. W zeszłym roku otworzyli 4 takie obiekty, co zwiększyło ich liczbę do 10.

Kupcy w minionym roku otworzyli 11 nowych sklepów pod szyldem Bricomarche i, podobnie jak Intermarche, w swojej kategorii osiągnęli największą dynamikę wśród sieci typu „dom i ogród”. 29 sklepów Bricomarche przyniosło kupcom 190 mln zł obrotu.

W 2005 r. kupcy planują otwarcie 32 sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Leder

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Muszkieterowie wiodą prym