Muzyczny marketing wielkich koncernów

MAZ
14-07-2008, 00:00

Trendem w działaniach marketingowych dużych firm, szczególnie z branży napojów, jest organizowanie własnych festiwali muzycznych.

Trendem w działaniach marketingowych dużych firm, szczególnie z branży napojów, jest organizowanie własnych festiwali muzycznych.

W Polsce tę formę autopromocji i budowania wizerunku marki stosuje holenderski producent piwa Heineken, organizując Heineken Open’er Festival. Pierwsza edycja odbyła się w 2002 r. w Warszawie, kolejne już w Gdyni.

Ostatnią imprezę (4-6 lipca br.) relacjonowała TVP2, która poza krótkimi serwisami informacyjnymi po północy emitowała 20-minutowe reportaże podsumowujące najważniejsze wydarzenia minionego dnia. Na Babich Dołach zagrali w tym roku m.in.: Massive Attac, Jay-Z i Sex Pistols.

Z kolei amerykański koncern Coca-Cola organizuje od 2006 r. imprezę Coke Live Music Festival. Trzecia edycja odbędzie się 22-23 sierpnia w Krakowie. Wystąpią m.in.: Timbaland, The Prodigy, Sean Paul, Tatiana Okupnik i Tomek Makowiecki. Organizatorem obu festiwali jest agencja koncertowa Alter Art.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Muzyczny marketing wielkich koncernów