Myjnie BP ufundowały 92 tys. obiadów dla dzieci

Krzysztof Maciejewski
27-03-2001, 00:00

Tesco wyda 2 mld USD na rozwój

Największa brytyjska sieć supermarketów, Tesco, zamierza w ciągu dwóch lat zainwestować 2 mld USD (ponad 8,2 mld zł) w rozwój poza Wielką Brytanią. W ocenie władz spółki najbardziej obiecujące rynki to Europa Środkowa i Wschodnia oraz Azja. Tesco otworzyło w obu tych regionach 60 placówek handlowych — jednak do końca 2002 roku ich liczba ma się podwoić. Na razie jednak Brytyjczycy przegrywają wyścig z francuskim Carrefourem i holenderskim Aholdem. Bloomberg, KM

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Krzysztof Maciejewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Myjnie BP ufundowały 92 tys. obiadów dla dzieci