MyPhone trafił do Biedronek

KA
opublikowano: 17-06-2009, 00:00

Polska firma lansująca telefony na dwie karty SIM pozyskała wielkiego dystrybutora. Ma on prawie 1400 sklepów w całym kraju.

Polska firma lansująca telefony na dwie karty SIM pozyskała wielkiego dystrybutora. Ma on prawie 1400 sklepów w całym kraju.

Operator wirtualny Tu Biedronka, związany z siecią sklepów Biedronka, wprowadził do oferty telefony na dwie karty SIM firmy MyPhone (grupa TeleforceOne). Model 3350 kosztuje 199 zł brutto. To o 60 zł mniej niż sugerowana cena detaliczna tego modelu, którą MyPhone ogłosił w marcu 2009 r. Już wtedy była to najniższa cena za telefon dualny na polskim rynku.

— Potencjał sprzedaży Biedronki jest bardzo duży. To ponad tysiąc sklepów w całej Polsce — podkreśla Paweł Płócienniczak z MyPhone.

Nie ujawnia, czy telefon jest dotowany przez operatora, czy też został sieci dużo taniej sprzedany.

To pierwsza umowa na sprzedaż aparatów dualnych MyPhone w sieci konkretnego operatora. Dotąd takie kontrakty miał tylko Samsung, ale jego subsydiowane telefony dualne nie były tanie. MyPhone’owi jako marce z segmentu "no name" było trudniej się przebić do sieci operatorskich. Ratował się promocjami, w których do sprzedawanych bez subsydiów operatorskich aparatów dokładał karty SIM systemów prepaid dwóch operatorów. Takich promocji było pięć.

— Operatorzy niechętnie współpracują przy takich akcjach. Poza tymi pięcioma była jeszcze jedna, w której telefony miały dwie karty jednego operatora, bo nie chciał się porównywać z konkurencją — informuje Paweł Płócienniczak.

MyPhone nie ujawnia wyników sprzedaży telefonów dualnych. Paweł Płócienniczak deklaruje, że przekroczyły one optymistyczne założenia, ale i te są tajemnicą handlową.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu