Na paliwie reklamy

ACH
05-02-2007, 00:00

Żeby sprzedać auto trzeba najpierw sporo pieniędzy zainwestować.

Żeby sprzedać auto trzeba najpierw sporo pieniędzy zainwestować.

W 2006 r. nikt w branży motoryzacyjnej nie wydał na reklamę tyle, co General Motors (GM) (głównie Opel i Chevrolet). GM zainwestował w klienta aż 82 mln zł. W tyle został w wydatkach Fiat z kwotą 56 mln i Toyota z 55 mln. Ale to nie Opel (25 tys. aut) sprzedaje najwięcej samochodów, lecz właśnie Toyota (prawie 28 tys. sztuk) i Skoda (blisko 29 tys. sztuk), która reklamowała samochody za 51,3 mln zł (1782 złote na auto).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ACH

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Na paliwie reklamy