Na rynku pojawi się nowa marka

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 29-11-2001, 00:00

Whirlpool, producent sprzętu AGD, wprowadza na polski rynek nową markę — Bauknecht. Sprzęt ten zajmie najwyższą półkę cenową. Grupą docelową tego brandu są klienci o sporych dochodach. Producent na razie nie zamierza prowadzić kampanii wspierającej wejście na rynek nowej marki.

— Nie zależy nam na masowej reklamie, ponieważ na markę Bauknechta nie każdy może sobie pozwolić — wyjaśnia Piotr Bagiński, dyrektor marketingu w firmie Whirl- pool Polska.

Twierdzi, że na razie firma zadba o odpowiednią ekspozycję tego sprzętu w punktach sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy