Na rynku prasowym debiutuje „Avanti”

Marcin Gesing
26-03-2004, 00:00

Dzisiaj na rynku ukaże się pierwszy w Polsce miesięcznik z segmentu tzw. pism shoppingowych, adresowany do kobiet. „Avanti”, czyli tytuł przygotowany przez Agorę, będzie prezentował kolekcje ubrań dostępne w sklepach sieciowych. Wszystkie produkty opatrzone będą ceną i nazwą sklepu. W piśmie znajdą się też informacje o wyprzedażach i kupony rabatowe. Nakład pierwszego numeru wynosi 400 tys. egz. Wydawca zagwarantował reklamodawcom sprzedaż dwóch pierwszych numerów na poziomie 300 tys. egz. Cena magazynu, który ukazywał się będzie w ostatni piątek miesiąca, wynosi 4,50 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Na rynku prasowym debiutuje „Avanti”