Na tablicy został Polsat

Radosław Omachel
02-09-2002, 00:00

Początek ubiegłego roku szkolnego był dla Wandy Rapaczyńskiej udany, ale już oceny po pierwszym półroczu nie były wysokie — ze względu na słabsze wyniki holdingu spowodowane kryzysem reklamowym.

Zgodnie z zapowiedziami, Agora zainwestowała w rynek czasopism (tytuły Prószyńskiego) oraz rozwinęła sieć radiową (już 24 stacje). Kluczową inwestycją jest jednak teraz AMS. O pakiet akcji lidera rynku reklamy zewnętrznej Agora walczyła już w ubiegłym roku. Na szczęście dla niej, do transakcji wówczas nie doszło, bo teraz może kupić AMS nieco taniej.

Z pierwszym dzwonkiem wraca temat inwestycji Agory w telewizję. O zakup Polsatu może być trudno, choćby ze względu na niejasne losy noweli ustawy o RTV.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Omachel

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Na tablicy został Polsat