Deutsche Bank Polska od trzech lat jest partnerem strategicznym cyklu
„Akademia wspierania rozwoju MSP”. To jedno z tych wydarzeń, na które
zawsze znajdujemy czas w napiętych kalendarzach. Dlaczego? Odpowiedź
kryje się w samej nazwie cyklu:
Akademia, bo jesteśmy przekonani, że to właśnie ciągle poszerzana i
aktualizowana wiedza — w tym znajomość dostępnych na rynku rozwiązań
finansowych — zapewnia trwałą przewagę i możliwości wykorzystania pełni
potencjału każdej firmy.
Wspierania, bo mamy w DNA zapisane doradztwo i relacyjność — chcemy być
dla naszych Klientów nie tylko usługodawcą, ale cenionym partnerem w
podejmowaniu ważnych biznesowych decyzji.
Rozwoju, bo uważamy, że rodzime firmy mają wszelkie atuty ku temu, by
dynamicznie rosnąć, także dzięki efektywnemu wykorzystaniu zewnętrznego
finansowania.
Wreszcie MSP, bo to ważna dla nas grupa klientów, której towarzyszymy w
rozwoju, dzieląc się naszym doświadczeniem i zapewniając unikalne na
rynku rozwiązania finansowe.
Wielką wartością spotkań w ramach Akademii jest to,
że ich uczestnicy zyskują realne, praktyczne wsparcie w odpowiedzi na
bodaj najbardziej palące dziś pytania: jak wzmacniać wartość
przedsiębiorstwa, gdy proste rezerwy wzrostu już się wyczerpały? Jak
zwiększać swoją konkurencyjność i innowacyjność? Czy i jak
umiędzynarodawiać swoją działalność?
Doświadczeni, cenieni przez przedsiębiorców prelegenci zapewniają wiedzę
w pigułce
— w ramach jednodniowego, bezpłatnego szkolenia przybliżają oni m.in.
perspektywy rozwoju regionów i poszczególnych branż, możliwości rozwoju
w ramach inteligentnych specjalizacji, najatrakcyjniejszych konkursów w
programach krajowych i regionalnych, różnorodnych form wspierania
rozwoju. Mając świadomość, że nowa unijna perspektywa finansowa stawia
przede wszystkim na instrumenty zwrotne (preferencyjne kredyty,
gwarancje etc.), nasi eksperci doradzają, jak zbudować „miks”
finansowania, które pozwoli przedsiębiorstwu wykorzystać maksymalnie
jego potencjał rozwoju.
Nieocenionym walorem warsztatów jest możliwość bezpośredniej rozmowy
menedżerów i właścicieli firm z ekspertami. Taka formuła pozwala nam
efektywnie docierać do przedsiębiorców w różnych regionach Polski z
kompleksowym pakietem finansowania, zarówno w zakresie inwestycji, jak i
wspierania bieżącej płynności np. poprzez faktoring. © Ⓟ
© ℗
Podpis: MACIEJ SUS, dyrektor departamentu klienta biznesowego, Deutsche Bank Polska (materiał partnera)