Na zakupy i po odpoczynek

  • Materiał partnera
opublikowano: 24-01-2019, 22:00

Centra handlowe w Polsce w zdecydowanej większości stawiają na ofertę dostosowaną do klienta o średnim portfelu. To wielkopowierzchniowe obiekty z praktycznie powtarzalną ofertą. Aspirujący klienci chcą jednak czegoś więcej.

Wyselekcjonowane marki, kameralna atmosfera i szereg dodatkowych usług, które uprzyjemniają pobyt w centrum handlowym to priorytety jakie obecnie wytycza klient zamożny i wymagający. Niewiele jest miejsc premium w Polsce, które mogą sprostać tym warunkom. Dom Mody Klif w Warszawie z ponad 100 sklepów i Galeria Klif w Gdyni z ponad 130 spełniają te potrzeby i sięgają po więcej. Mimo że stanowią dwa oddzielne obiekty, jednak sygnowane jedną marką KLIF, są synonimem luksusu. Gdyński Klif od momentu otwarcia dla klientów (1996), jest bardzo istotnym punktem modowym na mapie Trójmiasta z unikalną ofertą fashion. Warszawski Klif (otwarty 1999) od 2005 roku sukcesywnie pozyskuje prestiżowe marki, by wyróżnić swoją ofertę na tle innych centrów handlowych i obsługiwać segment premium.

To właśnie tu m.in. znakomite włoskie marki, takie jak Max Mara, Liu Jo, Elisabetta Franchi czy Baldinini lokują swoje butiki, tworząc wyselekcjonowaną ofertę. Ponieważ w przeciwieństwie do Paryża, Londynu czy Mediolanu, w Polsce nie ma reprezentacyjnych ulic handlowych, najemcy traktują Klif jako destynację na swoje pierwsze otwarcia, zapewniając sobie odpowiednie sąsiedztwo i dotarcie do klienta z wyższym portfelem. W Klifach chętnie zakupy robią polskie sławy, a wyselekcjonowane wydarzenia przyciągają znakomitych gości nie tylko rodzimego show-businessu.

Oferta premium

Klif doceniany jest przez klientów za najbogatszą w ofertę marek z półki premium, spokojną atmosferę, minimalistyczny wystrój i dobrą organizację przestrzeni z komfortowym parkingiem.
– W Gdyni, gdzie każdego roku miasto odwiedza tysiące turystów, Galeria Klif zapewnia bezpłatny transport autami wysokiej klasy dla gości ekskluzywnych hoteli. Co więcej, to właśnie w gdyńskim Klife swoje butiki mają znakomici polscy projektanci, którzy trafają do polskiego i zagranicznego klienta na Wybrzeżu. Wśród nich m.in. Lidia Kalita, duet Bohoboco, Bizuu, La Mania czy Robert Kupisz – wymienia Michał Bogaczyński Associate Director w AEW Poland. – Dodatkowo wybierając eventy organizowane w Galerii Klif, dopasowujemy je do potrzeb i wrażliwości naszych klientów. Są to m.in. pokazy mody czy wystawy sztuki, które można oglądać we wnę- trzach centrum – dodaje Bogaczyński. Zarówno w Gdyni jak i w Warszawie Klif zaprasza na zakupy do butików z odzieżą, butami i akcesoriami nie tylko polskich, ale wielu zagranicznych, znanych marek oraz salonów multibrandowych z modą od światowych projektantów (m.in. Isabel Marant, Chloé, Alexandre Vauthier, Marc Jacobs, Moschino czy Versace). Klif może poszczycić się unikalną ofertą w skali kraju. Klienci znajdą tu salony i marki, których nie ma nigdzie indziej. W Warszawie są to m.in. Twinset, Elisabetta Franchi czy koncept Eva Minge, a w Gdyni Marciano Guess, Max&Co., Pinko czy Superdry. Klif gdyński oferuje szeroki wybór ekskluzywnych zegarków i biżuterii (np. w salonach Noble Place, Apart Exclusive, Tous, Pandora). Natomiast w Warszawie Klinika La Perla zaprasza do skorzystania z bogatego wyboru zabiegów upiększających.

Usługi

Klienci chętnie zapisują się do stylistów na bezpłatne usługi konsultacji modowych oraz konsultacji tematycznych (np. health&beauty czy związanej z aranżacją wnętrz). Spotkania ze stylistami na życzenie klienta połączone są z personal shoppingiem i dotyczy to obydwu Klifów. W trosce o komfortowe zakupy w warszawskim obiekcie rozszerzyliśmy bezpłatną usługę Concierge. Goście Domu Mody Klif mogą m.in. zostawić swoje zakupy w butikach, a obsługa dostarczy je do domu klienta lub pod wskazany przez niego adres, zamówić kwiaty, zapakować zakupy na prezent czy dowiedzieć się o ofertach specjalnych – wylicza Agnieszka Sawicka Associate Director AEW Poland. W przerwie między zakupami do odpoczynku zachęcają kawiarnie i restauracje, a także komfortowe strefy wypoczynku, a w określonych godzinach akompaniuje muzyka fortepianowa grana na żywo. Nie bez powodu Klif nazywany jest najlepszym centrum handlowym w Polsce. Ciągły rozwój i podnoszenie jako- ści usług potwierdzone jest zdobytymi na przestrzeni lat prestiżowymi nagrodami. Do najważniejszych należą: PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2016, czy za Kampanię PR Roku przyznaną w 2018 r. CEE Retail Real Estate Awards 2012 w kategorii „Project of the Year” oraz trzykrotny tytuł Superbrands Polska za jedną z najsilniejszych polskich marek. Klif został nagrodzony przez Shopping Center Forum & Awards m.in. za unikatowy dobór najemców, nowoczesny design, innowacyjność oraz spójne dzia- łania wizerunkowe. W Klifach w ponad stu sklepach można znaleźć inspiracje modowe, sprawdzić, jakie stylizacje w tym roku są na topie oraz zaopatrzyć się w kolekcję sygnowaną najlepszymi markami na świecie. Centra cały czas poszerzają i odświeżają ofertę, zapraszając do współpracy nowe marki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu