Nagrody za jakość

Jacek Zalewski
16-11-2007, 00:00

Na Zamku Królewskim w Warszawie wręczono Polskie Nagrody Jakości (PNJ) 2007.

Na Zamku Królewskim w Warszawie wręczono Polskie Nagrody Jakości (PNJ) 2007.

Trzynastą edycję konkursu, organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz Polskie Forum ISO 9000, jak co roku uroczyście podsumowano w dniu Narodowego Święta Niepodległości. W tym konkursie nagrody otrzymują przedsiębiorstwa i organizacje najlepiej stosujące metodę TQM (Total Quality Management), czyli zarządzania przez jakość.

Zbiorowym werdyktem ekspertów, laureatami PNJ 2007 w sześciu kategoriach zostały: bardzo duże organizacje — Elektrownia Łaziska w Katowicach; duże organizacje — Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Rybniku; średnie organizacje usługowe — Spółdzielnia Mieszkaniowa Na Skarpie w Toruniu; małe organizacje usługowe — Jastrzębska Spółka Kolejowa w Jastrzębiu-Zdroju; organizacje publiczne służby zdrowia — Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie; organizacje publiczne administracji — Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Przyznano także sześć wyróżnień, dwie zbiorowe nagrody honorowe oraz dziesięć laurów indywidualnych dla menedżerów i naukowców zasłużonych we wdrażaniu w Polsce zarządzania przez jakość.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Nagrody za jakość