Nairobii zarządza lojalnością

SW
opublikowano: 09-03-2012, 00:00

Ponad 30 tys. nagród w systemie online oferuje program lojalnościowy Ready.

Agencja reklamowa Nairobia, we współpracy ze sklepem internetowym NEO24.pl oraz grupą TSO, zajmującą się turystyką biznesową, stworzyła program lojalnościowy B2B. Ready powstał, aby ułatwić firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi albo dla nich. Klienci, którzy zdecydują się na wdrożenie programu, otrzymają możliwość gromadzenia w jednym miejscu pieniędzy, które pozwolą motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje. Program Ready oferuje dostęp do ponad 30 tys. nagród dostarczanych pod wskazany adres w przeciągu 5 dni, platformę on-line dostępną 24 h na dobę, oraz narzędzia kontaktu z uczestnikami, takie jak: e-mail, infolinia, SMS. Klienci mogą także korzystać z analiz i statystyk umożliwiających zarządzanie budżetem programu, a także wskaźników ROI.

Firma, która chce zaimplementować program Ready, może zdecydować się na zakres podstawowy, który obejmuje wyżej wymienione funkcjonalności, albo skorzystać z pełnegowsparcia agencji przy planowaniu i wdrażaniu programu. Nairobia dodatkowo oferuje doradztwo biznesowe, analizę danych, opracowanie segmentacji klientów oraz doradztwo prawno-podatkowe.

— Uznaliśmy, że warto stworzyć narzędzie, które sprawi, że wdrażanie strategii lojalnościowych i motywacyjnych nie będzie procesem długotrwałym i kosztochłonnym — mówi Jacek Gliniak, general manager w Nairobii.

Dodaje, że Ready to optymalne rozwiązanie, któremu — zaraz po analizie sytuacji klienta — agencja nadaje cechy indywidualne, dopasowane do oczekiwanego przez daną firmę rezultatu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane