Najbardziej szokujące pytania do spółek

Konrad Sobiecki
opublikowano: 30-09-2009, 00:00

Nasza Akcja Inwestor, w której inwestorzy mogą zadawać pytania spółkom giełdowym, cieszy się dużym powodzeniem. Do dziś zadano 1700 pytań. Zdecydowana większość spółek odpowiada zainteresowanym. Niestety, wciąż są emitenci, którzy nie szanują drobnych akcjonariuszy.

Wybraliśmy najbardziej zaskakujące pytania. Oto one:

Czy zarząd wie, że spółka jest notowana na GPW? Z zachowania zarządu wynika, że nie.

Po co spółka w ogóle stawała się spółką publiczną? Prospekt emisyjny był prawdziwą perełką oszustwa.

Dlaczego władze spółki ignorują akcjonariat i nie odpowiadają na pytania? Czyżby wystarczyło, że dojne krowy dają się doić i nikomu nie zależy, aby jeszcze przy tym ryczały?

Czy spółka poza generowaniem strat robi coś jeszcze?

Co w spółce robią darmozjady z rady nadzorczej? Kiedy skończą się manipulacje i wyprowadzanie majątku, a także sprzedaże fabryk, które miały przynosić zyski?

Czy macie zamiar podać jakąś choć troszkę dobrą informację, tak żeby inwestorzy mieli czym spekulować?

Proszę, niech mnie ktoś z zarządu przekona, że warto trzymać akcje spółki.

Witam serdecznie. Kupiłam akcje spółki 12 maja i tak myślę i myślę czy da się zarobić na akcjach, czy znowu stracę?

Nie wszystkie pytania nadają się do wysłania. Niektóre zawierają wulgaryzmy (te pytania z automatu usuwamy z systemu). Nie brakuje też pytań, które można traktować jako próbę wpłynięcia na cenę akcji przez sugerowanie nieprawdziwych informacji. Niektóre pytania wydają się śmieszne, ale tylko przez chwilę. Za sporą liczbą pytań, niestety, kryje się żal i rozgoryczenie inwestorów. Spotęgowała to zapewne okrutna bessa i czasami... same spółki, które wręcz zapadły się pod ziemię.

Konrad Sobiecki

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Konrad Sobiecki

Polecane