Najlepsze biuletyny 2007

AB
17-09-2007, 00:00

Wyniki VII edycji Konkursu Biuletynów Firmowych poznamy 10 października na gali w warszawskim klubie Maska.

Wyniki VII edycji Konkursu Biuletynów Firmowych poznamy 10 października na gali w warszawskim klubie Maska.

W kategoriach biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane I, II i III miejsca. Zwycięzcy dostaną statuetki i dyplomy. Laureaci I miejsc w każdej kategorii uzyskają dodatkowo roczny dostęp do SARE — programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych.

Podczas uroczystej gali uczestnicy konkursu będą mogli skorzystać z porad udzielanych w punkcie konsultacyjnym firmy Agape, organizatora konkursu. Uczestniczące w konkursie firmy, które złożyły zamówienia, odbiorą szczegółowe informacje o swoich biuletynach, specjalistyczne analizy jury i płyty z „Redakcyjnym niezbędnikiem”.

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2007 opublikujemy w „Pulsie Biznesu”. Będą również dostępne na stronie www.agape.com.pl.

Sponsorem konkursu jest SARE — pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Umożliwia ono samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników kampanii. Jest wykorzystywane m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Sponsorem jest także Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów i periodyków.

„Puls Biznesu” jest patronem medialnym konkursu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Najlepsze biuletyny 2007