Najsprawniejsi w polskim PR

Sebastian Ogórek
opublikowano: 27-11-2006, 00:00

21 listopada wręczono statuetki Złotych Spinaczy, nagród przyznawanych przez Związek Firm Public Relations.

Jedyny w Polsce konkurs wyłaniający najlepsze projekty PR, wzorowany jest na najbardziej prestiżowym konkursie tego typu na świecie — Golden World Awards. Konkurs ma pomagać w wymianie doświadczeń najlepszych polskich specjalistów z tej branży.

— Z roku na rok poziom się podnosi. Mamy coraz więcej zgłoszeń. Projekty przysyłają już nie tylko agencje, ale także działy public relations firm. Wszyscy dostrzegli, że nagroda jest bardzo prestiżowa — mówi jeden z jurorów, prof. Dariusz Tworzydło, pełnomocnik rektora ds. public relations w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Konkurs rozgrywano w trzech etapach w dziewięciu kategoriach. Z 61 zgłoszonych projektów do drugiego etapu zakwalifikowano 23. Gdy 12 października ogłoszono finalistów, wydawało się, że największe szanse na statuetkę ma agencja ComPress, bo otrzymała trzy nominacje. 37-osobowe jury złożone z dziennikarzy, rzeczników prasowych, prezesów agencji PR oraz teoretyków przyznało jej jednak jedną nagrodę — w kategorii PR korporacyjny (za projekt „Pepsi Fest” z udziałem Euzebiusza Smolarka).

Największym zwycięzcą okazała się agencja Twenty For Seven PR, która otrzymała Złote Spinacze w dwóch kategoriach — komunikacji wewnętrznej („Usuwamy niebezpieczniki” dla Arcelor Huta Warszawa) i corporate social responsobility („Nie nowotworom u dzieci!” — realizowana od lat kampania).

„Puls Biznesu” był patronem medialnym konkursu. Więcej informacji: www.zfpr.pl

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sebastian Ogórek

Polecane