Najwięcej tracą duzi producenci

Grzegorz Chechłacz
06-09-1999, 00:00
Najwięcej tracą duzi producenciGrzegorz Chechłacz, kierownik działu sprzętu elektronicznego w Instytucie Rynku Elektronicznego W 1998 r. sprzedano w Polsce ponad 500 tys. komputerów osobistych za łączną kwotę ponad 600 mln zł. Na rok 1999 prognozujemy utrzymanie się sporej dynamiki wzrostu tego rynku, która przekroczy zapewne 20 proc. Największy wzrost sprzedaży odnotują zagraniczni dostawcy markowych komputerów, których łączny udział w polskim rynku wyraźnie przekroczy magiczną granicę 30 proc. Również małe krajowe firmy montujące komputery sprzedadzą więcej niż przed rokiem. Poprawa wyników...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Najwięcej tracą duzi producenci