Narzędzia biznesowe w wersji premium

  • Materiał partnera
opublikowano: 24-03-2019, 10:37
aktualizacja: 26-03-2019, 10:37

Jeszcze kilka lat temu ponad połowa małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce korzystała z nowych technologii sporadycznie lub nie korzystała z nich wcale. Dziś mają do dyspozycji narzędzia, dzięki którym mogą działać znacznie efektywniej i szybciej rozwijać swój biznes. Zaprezentowany jesienią ubiegłego roku pakiet Office 365 Business Premium udostępnia mniejszym podmiotom aplikacje używane przez największe międzynarodowe koncerny.

Potrzeby przedsiębiorców ciągle się zmieniają, podobnie jak narzędzia, których używają. Jesteśmy coraz bardziej mobilni i coraz więcej zadań możemy wykonywać poza siedzibą firmy, a w części przypadków nawet w ogóle ze stałej siedziby zrezygnować. Dzięki nowym technologiom znikają bariery komunikacyjne, a coraz więcej transakcji może się dokonywać online, bez fizycznego spotkania. 

Przedsiębiorcy, których w Polsce jest już ponad 2 mln, potrzebują rozwiązań efektywnych, odpowiadających na wiele potrzeb, a jednocześnie prostych w obsłudze i bezpiecznych. Bez sprawdzonych aplikacji, dostosowanych do nowych potrzeb trudno wyobrazić dziś sobie prowadzenie biznesu, nawet jeśli jest to mały sklep czy jednoosobowa działalność usługowa. 

Od kilku miesięcy mniejsze firmy mają wygodny dostęp do innowacyjnych i użytecznych aplikacji. Za sprawą pakietu Microsoft „Office 365 Business Premium” mogą zyskać dostęp do szeregu narzędzi, z których korzystają światowi giganci. To nie tylko doskonale znane i lubiane oprogramowanie biurowe, ale też nowe funkcjonalności. System pocztowy Exchange spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i niezawodności, a przy tym umożliwia synchronizację kalendarza i kontaktów. Usługa Teams to narzędzie usprawniające pracę zespołu, z opcjami podziału tematów na wątki i rozmów przez czat. Z kolei SharePoint to zaawansowana aplikacja obsługująca wykresy, tabele i zestawienia. Dla przedsiębiorców przechowujących duże ilości plików wygodną opcją będzie OneDrive, czyli wirtualny dysk o pojemności 1 TB, w którym można bezpiecznie przechowywać wszystkie firmowe dokumenty. W pakiecie znajduje się jeszcze wiele innych narzędzi, w tym jedne z najnowszych - aplikacja Bookings, ułatwiająca planowanie wizyt i zarządzanie nimi. 

Ważną informacją dla przedsiębiorców jest też niezawodność. W przypadku pakietu Office 365 Business Premium wskaźnik SLA (bezawaryjności działania usługi w skali roku), wynosi 99,9 proc. To oznacza, że produkt jest praktycznie niezawodny i można na nim oprzeć swoją działalność. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu