Natasza Urbańska zastąpiła Dodę

KAK
07-04-2010, 10:04

W telewizji rozpoczęła się kampania, w  której Natasza Urbańska reklamuje lody Koral (PPL Koral) - informuje Presserwis.

To kolejna znana osoba zaangażowana przez producenta lodów. Poprzednio Korala reklamowali: Daniel Olbrychski, Maryla Rodowicz, Majka Jeżowska i Doda.

Presserwis donosi, że spot z Urbańską przypomina sceny z teledysku Madonny ”Material Girl” i informuje o promocji ”Koralowej loterii lodowej”. Producent - PPL Koral - nie ujawnia szczegółów kampanii ani tego, która agencja ją przygotowała.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Natasza Urbańska zastąpiła Dodę