Naturalnie, bo przez internet

Robert Kuraszkiewicz, wiceprezes Banku Pocztowego
18-10-2017, 22:00

Komentarz partnera rankingu

Bank Pocztowy, który już czwarty rok z rzędu jest partnerem rankingu e-Gazele Biznesu, właśnie wprowadził na rynek nową cyfrową markę. EnveloBank, bo o nim mowa, został stworzony z myślą o wszystkich tych, dla których naturalną formą kontaktu ze światem, w tym także z bankiem, jest internet i będący zawsze pod ręką smartfon. Wśród grup, które bank zdefiniował jako docelowych odbiorców swojej mobilnej oferty, znajdują się także przedstawiciele rynku e-commerce. Konsumenci, którzy na co dzień robią zakupy w sieci, ale także e-sprzedawcy, korzystający z usług kurierskich, w tym w znaczącej większości Poczty Polskiej. Hasło EnveloBanku brzmi „Finanse w porządku”. Dlatego wśród wielu korzyści naszej nowej marki szczególną uwagę zwracamy na te, dzięki którym dajemy klientom komfort i wygodę płynącą z nowatorskich rozwiązań. Wśród nich jest Kalendarz finansowy, zawierający transakcje automatyczne (np. zlecenia stałe) i przypomnienia o płatnościach. Każde z nich może zostać przesłane do kalendarza w Google’u, Outlooku lub Apple’u, a o nadchodzącym terminie płatności użytkownik zostanie powiadomiony e-mailem, esemesem lub poprzez aplikację. Z kolei Moduł faktur w wersji EnveloBanku pozwala na dodawanie przez użytkownika faktur do opłacenia zdjęciem, e-mailem lub z Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem dostawcy zewnętrznego. EnveloBank promuje klientów korzystających z płatności internetowych i przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską w ramach programu EnveloBonus. Wystarczy zrobić dowolne zakupy w internecie za minimum 30 zł i zapłacić za nie kartą EnveloBanku lub szybkim przelewem internetowym z EnveloKonta (tzw. pay-by-link), wybrać jeden ze sposobów dostawy Poczty Polskiej, a następnie zarejestrować w bankowości internetowej lub mobilnej numer przesyłki, by otrzymać zwrot pieniędzy za przesyłkę na EnveloKonto — nawet do 200 zł rocznie. Wszystko szybko, nawet tego samego dnia — jak to w internecie. Korzystają na tym wszyscy — klient, bo otrzymuje zwrot, i e-sprzedawca, bo klienci chętniej kupią towar przez internet, gdy mogą obniżyć koszt dostawy. Bank Pocztowy w najbliższym czasie będzie rozwijał platformę produktową do obsługi e-handlu. Jesteśmy przekonani, że razem z naszym naturalnym partnerem, czyli Pocztą Polską, będziemy zapewniali coraz bardziej kompleksowy i pełny proces obsługi klienta detalicznego i biznesowego, łącznie z zapewnieniem płatności i kredytu dla uczestników e-handlu. Szczegóły już wkrótce. Żyjemy w czasach, w których dla coraz większej rzeszy ludzi naturalny świat to internet, a tradycyjne formy kontaktu z bankiem czy robienie zakupów w sklepie stacjonarnym to przejaw ekstrawagancji. Dlatego tym bardziej się cieszę, że jako Bank Pocztowy, EnveloBank, Grupa Poczty Polskiej możemy wspierać rynek e-commerce, tak bliski laureatom e-Gazel Biznesu, którym serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Robert Kuraszkiewicz, wiceprezes Banku Pocztowego

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Naturalnie, bo przez internet