Navipro wsparło Allianz Bank

KA
opublikowano: 12-11-2008, 00:00

Allianz Bank Polska po trwającym trzy miesiące wdrożeniu korzysta już z systemu wsparcia obsługi klienta i komunikacji wewnętrznej firmy FrontRange. System uruchomiła firma Navipro, działająca w ramach grupy kapitałowej B3System. Ma on zapewnić bankowi dostęp do spójnych informacji o oczekiwaniach, zapytaniach i uwagach zgłaszanych za pośrednictwem tzw. kanałów kontaktu z klientami. Ta wiedza jest niezbędna do podwyższania standardów obsługi. Jednocześnie nowy system usprawnia tworzenie raportów dotyczących reklamacji. Pozwala to stworzyć obraz efektywności pracowników i podnosić rynkową konkurencyjność banku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane