Nazwa hali na sprzedaż

KAK
20-01-2010, 00:00

Samorządowa spółka sportowa z Dąbrowy Górniczej idzie w ślady magistratów Łodzi i Gdańska.

Samorządowa spółka sportowa z Dąbrowy Górniczej idzie w ślady magistratów Łodzi i Gdańska.

Samorządowe Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR) w Dąbrowie Górniczej szykuje się do sprzedaży nazwy Hali Centrum, największego po katowickim Spodku takiego obiektu w regionie. Strategię sprzedaży naming rights przygotowała firma doradcza Ciszewski Marketing Sportowy. Władze CSiR są przekonane, że nazwa hali będzie silnym "nośnikiem" reklamy.

— Mamy rocznie szansę na 3 mln bezpośrednich i poprzez media 40 mln pośrednich kontaktów marki z potencjalnymi klientami. To jest konkretna wartość. Mamy opracowaną strategię marki, strategię działań oraz wiemy, jaka jest marketingowa wartość obiektu: finansowa oraz emocjonalna. W 2010 r. zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego — twierdzi Henryk Mańka, zastępca dyrektora CSiR w Dąbrowie.

To nie pierwszy przypadek, gdy samorząd decyduje się na sprzedaż nazwy. W ubiegłym roku Atlas, firma z branży chemii budowlanej, znalazła się w nazwie łódzkiej hali widowiskowo-sportowej. Podobnie zrobił Gdańsk. Nazwa PGE znalazła się w nazwie stadionu, który będzie gościć kibiców i piłkarzy na EURO 2012. Energetyczny gigant zapłaci miastu 35 mln zł przez pięć lat.

Hala z Dąbrowy Górniczej ma powierzchnię użytkową 7,5 tys. mkw. Może gościć ponad 3 tys. widzów. Jest przystosowana do rozgrywek piłki siatkowej i ręcznej, koszykówki, piłki nożnej halowej i sportów walki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nazwa hali na sprzedaż