NBC Universal przejął serwis iVillage

(Tadeusz Stasiuk)
07-03-2006, 08:30

Koncern telewizyjny NBC Universal zapłaci prawie dwukrotnie więcej, niż się spodziewano, za amerykański serwis internetowy dla kobiet iVillage. Należący do koncernu General Electric koncern, zapłaci 600 mln USD. Serwis miesięcznie odwiedza ok. 14 mln internautów.

Koncern telewizyjny NBC Universal zapłaci prawie dwukrotnie więcej, niż się spodziewano, za amerykański serwis internetowy dla kobiet iVillage. Należący do koncernu General Electric koncern, zapłaci 600 mln USD. Serwis miesięcznie odwiedza ok. 14 mln internautów. To kolejna transakcja w USA, w której firma działająca dotąd w mediach tradycyjnych przejmuje popularny serwis internetowy. Wcześniej swoją działalność poszerzyły w ten sposób m.in. News Corporation czy News York Times Co.

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / NBC Universal przejął serwis iVillage