Negatywny PR

Kazimierz Krupa
31-05-2004, 00:00

Spółce nigdy nie służą tego rodzaju spektakle, wiwisekcje i debaty. Zawsze i wszystkim kojarzy się to z negatywnymi zjawiskami, wywołuje więc negatywne skojarzenia, niepożądany PR. Na szczęście dla nas dotyczy to przeszłości, nie ma więc znaczenia dla analityków, których interesuje teraźniejszość i przyszłość. Nie wypowiadam się co do wątku dotyczącego pana Modrzejewskiego i UOP, to nie moja sprawa, ale publiczne, w świetle telewizyjnych jupiterów, badanie spółki prywatnej, jej kontraktów, kontaktów, strategii jest dla mnie zjawiskiem kuriozalnym. Mam nadzieję, że posłowie mają świadomość, iż wiele rzeczy zwyczajnie stanowi tajemnicę handlową, której ujawnienie może przynieść realne straty.

Zbigniew Wróbel

prezes PKN Orlen

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kazimierz Krupa

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Negatywny PR