Nestle zaczęło sprzedaż kawy Starbucks w Chinach

opublikowano: 08-08-2019, 20:58

Gigant spożywczy, koncern Nestle rozpoczął sprzedaż kawy marki Starbucks w Chinach Kontynentalnych, co ma przyspieszyć ekspansję szwajcarskiej spółki na tamtejszym rynku, donosi Reuters.

Firma szacuje, że spożycie kawy na mieszkańca w Chinach pozostaje niskie w porównaniu ze światowymi standardami.

W ubiegłym roku Nestle zapłaciło 7,15 mld USD za wyłączne prawa do sprzedaży kaw i herbat amerykańskiej sieci na całym świecie, a w lutym rozpoczął sprzedaż produktów opatrzonych znakiem Starbucks w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

Największa na świecie firma spożywcza rozpocznie sprzedaż kapsułek i kawy rozpuszczalnej pod marką Starbucks na chińskich platformach e-commerce, takich jak Alibaba, Tmall i JD.com, a także do biur i hoteli.

Nestle wylicza, że spożycie kawy w Chinach na osobę wynosi około 6 filiżanek rocznie, w porównaniu do 400 w Japonii i 300 w Korei Południowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu