Nestle zarobi na skandalu

RAV, BLOOMBERG
08-09-2009, 00:00

Największy koncern spożywczy na świecie spodziewa się w tym roku dwukrotnego zwiększenia dynamiki sprzedaży w Państwie Środka (+20 proc.). To efekt odebrania udziałów w rynku rywalom zamieszanym w ubiegłoroczny skandal ze skażonym mlekiem.

— Dzięki temu, że nie zostaliśmy dotknięci skandalem, udało się zwiększyć udział w rynku, a nasze produkty są jeszcze bardziej znane — twierdzi Patrice Bula, szef Nestle w Państwie Środka.

Mleko skażone melaminą zostało odkryte w produktach aż 22 chińskich firm. Objawy zatrucia wykryto u blisko 300 tys. dzieci. Co najmniej szóstka z nich zmarła.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nestle zarobi na skandalu